opc_loader

Wensenlijst

Heeft u een klacht? We gaan het zo snel mogelijk voor u oplossen! Geen probleem als u een klacht heeft, we lossen die graag op.
We raden u aan om uw klacht eerst bij ons kenbaar te maken door via ons contact formulier contact op te nemen met onze klantenservice.
Na het indienen van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail. Wij zullen uw klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen, meestal dezelfde dag nog, mocht er meer tijd nodig zijn, dan zullen houden we u op de hoogte natuurlijk.


Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Het is voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.