Garantie op producten

De garantietermijn op producten verschilt van leverancier tot leverancier. De garantie die wij hebben is altijd gelijk aan de voorwaarden van de leverancier / fabrikant. Wilt u aanspraak maken op garantie dan ontvangen wij graag foto's en de garantieaanvraag via mail: Info@badkamerensanitairshop.nl

Kosten van de installateur

Wanneer een product herlevert dient te worden als gevolg van transportschade, fabricagefout of overige oorzaken, zal Badkamer en Sanitairshop er alles aan doen om dit in een zo kort mogelijke periode te realiseren. Echter zijn wij wel afhankelijk van onze leveranciers en fabrikanten.

Badkamer en Sanitairshop kan niet aansprakelijk gesteld worden voor kosten die gemaakt worden door het inhuren van loodgieters, installateurs, tegelzetters, aannemers of om welke reden dan ook niet verder kunnen met hun werkzaamheden. Dus Badkamer en Sanitairshop zal nooit de kosten vergoeden die ontstaan ​​zijn door een product die gebreken blijkt te hebben.

Wat te doen bij schade?

Helaas komt het wel eens voor dat een product schade heeft opgelopen. Dit kan gebeuren tijdens het fabricageproces, de verzending, thuis of tijdens de installatie. Er zijn tal van oorzaken mogelijk. Uiteraard proberen we dit zo beperkt mogelijk te houden. Mocht er onverhoopt toch een schade ontstaan ​​zijn aan één van uw producten, dan vragen wij dit te melden binnen 48 uur* na ontvangst van de bestelling via E-mail. Graag ontvangen wij foto's van de schade zodat het direct bij de leverancier gemeld kan worden. Hoe sneller je het meldt, hoe eerder wij aan de slag kunnen. 

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht via de e-mail door te geven info@badkamerensanitairshop.nl

Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Wij zullen de klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht dit niet voldoende zijn, dan kan je ook altijd contact opnemen met Stichting Webwinkelkeur waar Badkamer en Sanitairshop bij is aangesloten. Is de klacht door hun bemiddeling nog niet opgelost? Dan bestaat de mogelijkheid om jouw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).



*Meldingen na 48 uur met betrekking tot beschadigingen en/of levering vallen vrijwel niet onder de garantie.

Gratis bezorgd vanaf €75,-* Altijd de scherpste prijs Showroom in Zutphen