Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken.
Om te voldoen aan de nieuwe Privacy-richtlijn, hebben we uw toestemming nodig om de cookies te plaatsen. Leer meer
Garantie op producten
De garantietermijn op producten verschilt van leverancier tot leverancier. De garantie die wij hebben is altijd gelijk aan de voorwaarden van de leverancier / fabrikant. Wilt u aanspraak maken op garantie dan ontvangen wij graag foto's en de garantieaanvraag via mail: service@badkamerensanitairshop.nl
Kosten van de installateur
Wanneer een product herlevert dient te worden als gevolg van transportschade, fabricagefout of overige oorzaken, zal Badkamer en Sanitairshop er alles aan doen om dit in een zo kort mogelijke periode te realiseren. Echter zijn wij wel afhankelijk van onze leveranciers en fabrikanten.
Badkamer en Sanitairshop kan niet aansprakelijk gesteld worden voor kosten die gemaakt worden door het inhuren van loodgieters, installateurs, tegelzetters, aannemers of om welke reden dan ook niet verder kunnen met hun werkzaamheden. Dus Badkamer en Sanitairshop zal nooit de kosten vergoeden die ontstaan zijn door een product die gebreken blijkt te hebben.
Wat te doen bij schade?
Helaas komt het wel eens voor dat een product schade heeft opgelopen. Dit kan gebeuren tijdens het fabricageproces, de verzending, thuis of tijdens de installatie. Er zijn tal van oorzaken mogelijk. Uiteraard proberen we dit zo beperkt mogelijk te houden. Mocht er onverhoopt toch een schade ontstaan zijn aan één van uw producten, dan vragen wij dit te melden binnen 48 uur* na ontvangst van de bestelling via E-mail. Graag ontvangen wij foto's van de schade zodat het direct bij de leverancier gemeld kan worden. Hoe sneller je het meldt, hoe eerder wij aan de slag kunnen.
Klachten
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar service@badkamerensanitairshop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht via de e-mail door te geven info@badkamerensanitairshop.nl
Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Wij zullen de klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
*Meldingen na 48 uur met betrekking tot beschadigingen en/of levering vallen vrijwel niet onder de garantie. Transportschade moet u dus binnen 48 uur melden, hierna is www.badkamerensanitairshop.nl hier niet meer verantwoordelijk voor.